Ja som padrins de lectura!

Els nens i nenes de 5è llegim amb dels alumnes de P5 i 1r

“Ja venen els padrins!” diuen els nens i nenes de P5 i 1r quan ens veuen arribar amb un gran somriure als llavis. Quina il·lusió tenim!
I és que els nens i nenes de P5, 1r i 5è han començat ja a treballar de valent amb la lectura. Amb moltes ganes i estima comparteixen estones d’aventura a partir d’històries de pirates, de princeses, d’extraterrestres…
Són padrins i padrines i fillols i filloles, que no només llegeixen sinó que creen junts uns moments molt especials a la nostra escola.
  1. claudia
    claudia says:

em va agradar molt aquesta experiència només pensa-ro crec que ells són el futur i tenim que fer el possible per que aprenguin i que ells hi hauran de enseñar al petits del futur i dic yo ho faran super be i ara ho fan super be son uns campions !!

2. Ainur
    Ainur says:

Jo estic molt contenta amb el fillol que me ha tocat está aprenent molt rapid a llegir i tambe m’agrada fer apadrinamient lector ?

3. Albert Angulo
    Albert Angulo says:

Els meus fillols es mostren en aquest espai amb ganes d’aprendre ha llegir.
    Aquest trimestre hem començat ha llegir en lletra lligada ames hem acabat el llibre crec que ho estan
    fent super be