Colònies Villa Engracia 4t i 5è

Els nens i nenes de 4t i 5è de l’escola estem gaudint d’unes colònies molt divertides

Estem fent un munt d’activitats com per exemple tir amb arc, tirolina, l’assalt al monestir , els veïns del monestir (amb noves tecnologies)… Aprenen història a través d’activitats molt motivadores.

Us deixem un enllaç del Google Photos que anirem actualitzant a mesura que vagin fent activitats.

AQUÍ PODEU VEURE TOTES LES FOTOS

sdr

1. Susana
    Susana says:

Que bé que s´ho estàn passant! moltíssimes gràcies per enviar fotos!!!! són genials!

Acabar-ho de passar bé!

Fins demà

2. Laila
    Laila says:

Quin reportatge! així dóna gust veure els nens i nenes fent les diferents activitats.
    Estem al dia de tot. Moltes gràcies.

3. Bruna
    Bruna says:

Aquestes colonies an sigut súper divertides tots els nens i nenes de Quart hem trobat a faltar a la laila pero ens hem passat molt bé

4. Aaron Estrada
    Aaron Estrada says:

Aquestes colonies, han sigut molt chules. He dormit molt be a l’habitacio i he disfrutat molt amb els meus companys.

5. Rehán
    Rehán says:

M’han agradat molt les colònies! Les activitats eres molt divertides i els monitors molt amables. A més, el menjar estava boníssim!

6. Marc
    Marc says:

Aquelles colònies van ser las millors de la meva vida.
    A i l’apat que em va agradar més va ser en el que ens van posar aigua de colorins,
    En general em van agradar molt hi ha vosaltres?

7. irene
    irene says:

Va ser una experiència genial, en la que vam fer molts amics d’un altre escola, també ens van fer amics dels nens de 4t, les activitats van ser molt divertides i amb moltes aventures.
    Els apartaments van ser magnífics, per a mi les colònies van ser de 10.

8. irune
    irune says:

jo m’ho he passat molt bé, ha sigut molt guai perque he estat amb els meus amics i amb la Laura.Las colonias an sigut molt guais!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. Hugo Lozano
    Hugo Lozano says:

Em van agradar les colònies perquè m’ho vaig passar molt bé amb els meus amics, el menja estava molt bo menys la pizza que no m’agrada. El joc de les tablets va ser molt xulo i la sortida en bici també. I ens van ensenyar un monestir molt gran.

10. Angie Bolea
    Angie Bolea says:

Aquestes colònies m’ho he passat genial sobretot a la discoteca i a la gincana que vam fer. Va ploure moooooolt van ser unes colònies super guais

11. Angie Bolea
    Angie Bolea says:

Aquestes colònies m’ho he passat genial sobretot a la discoteca i a la gimcana que vam fer. Tot i que va ploure molt, van ser unes colònies super guais.

12. Alex.M
    Alex.M says:

Van estar molt divertides i entretenides, va ser una experiència increible juntament amb els meus companys de classe, moltes gràcies per tot escola!

13. Abril Gimenez Bagan
    Abril Gimenez Bagan says:

Em van agradar molt les activitats interactives, però sobretot passar-m’ho molt bé amb els meus amics!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. Aina Núñez Banús
    Aina Núñez Banús says:

Aquestes colònies m’ho he passat molt bé. El que més m’ha agradat ha sigut estar amb els meus amics i amigues, i anar en bicicleta! En aquestes colònies he viscut noves expèriencies que mai obridaré. No puc esperar a les seguents i últimes colònies!✌❤??

15. Minerva (Mama Dante)
    Minerva (Mama Dante) says:

Se notó esos días en casa, la falta de compañía de Dante. Volvió casi con media mochila menos de ropa aunque no nos ha extrañado, la peculiaridad de él… es su memoria selectiva y felicidad interna.

16. Ainur
    Ainur says:

Aquestes colònies han sigut molt divertides.
    El que més m’agradat a sigut anar amb bicicleta ofertes el joc de nit amb les llanternes. ?????

17. Arnau Olivella
    Arnau Olivella says:

Les colònies d´aquest any han sigut molt xules. El que més m´ha agradat ha sigut un joc que teniem que buscar coses pel mòbil. Els monitors de la casa de colònies eren molt guays!
    Gràcies Escola Nova!

18. ANNA
    ANNA says:

Van estar xulissimes, m’ho vaig pasar genial amb els meus amics i amigues. Les activitats estaves molt be i molt traballades, els apartament tambe genials perque estavem els amics junts disfrutant.
    La discoteca va estar magnifica.?