IV Concurs de lectura en veu alta

El passat dijous 19 d’abril els alumnes de cicle superior vam anar a l’Ateneu de Cervelló per participar en el certamen.

Vam poder gaudir d’una vetllada molt maca d’impuls a la lectura i a la literatura.

Els representants de cinquè van ser la Laia Alsina i el Sergi Maestro i els representants de sisè la Salema Gómez i el Dídac Romagosa. Tots ho van fer molt bé però va resultar guanyador de sisè el Dídac. De cinquè va guanyar un representant de l’escola Santa Maria. Pel que fa a la categoria de primer d’ESO va guanyar el Marcel Gago.

També vam poder escoltar els divertits contes que ens va llegir la convidada especial de l’acte, la Rosa de Soto, mare de la Salema.

Aquí podeu veure totes les fotos del concurs

Els nens i nenes finalistes van gravar totes les lectures per a què les pugueu escoltar: