Empremtes de compromís

Els i les artistes de Primer  més l’alumnat  i professorat nou, com cada any  han deixat la nostra  empremta  en el mural de compromís per una bona convivència.
Hem parlat de  les paraules que estan escrites en el mural:
 Pau, respecte, empatia,  confiança, comunicació, responsabilitat, companyonia, relacionar-se…
I a poc a poc,  i en calma, hem anat deixant la nostra empremta en el mural.
Continuarem fent comunitat d’escola.
Continuem treballant per la bona convivència.

Estrenem taller!

La comunitat de petits engega els tallers amb la novetat del de Llums i ombres.

Els petits de l’escola estan gaudint molt d’experimentar amb les taules de llum i les activitats amb llum negra.
I3, I4 i I5, es barregen per donar ales a la imaginació dins aquest taller totes les tardes de dimecres.

El missatger de l’hivern ens fa una visita

Gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Cervelló, el missatger de l’hivern ens ha visitat per fer-nos arribar el calendari d’activitats durant aquestes festes.

Tots els nens i nenes de la comunitat de petits i mitjans han passat una estona molt entretinguda escoltant el fantàstic conte sobre el Tió que el missatger ens ha explicat.

 

Moltes gràcies!

Com es fan les il·lustracions dels contes?

Els infants d’i5 hem tingut la sort de conèixer a l’il·lustradora  Ana Clariana.
Durant el mes de novembre vam treballar a la classe el conte de: “La dent de la Maria”, il·lustrat per l’Ana Clariana i, al desembre, ens va venir a visitar. Ens va explicar el conte que havíem treballat, ens va explicar com fa les il·lustracions, quant de temps triga a fer-les i entre tots i totes vam fer una creació del ratolí, el personatge del conte.
També ens va dedicar un conte per a cada un de nosaltres!
Va ser un plaer tenir-la a l’escola i conèixer-la de tan a prop. Gràcies Ana!