Entrades

Celebrem la Primavera amb llengües, ritmes i colors!

El passat 11 d’abril l’escola es va omplir de vida, colors i diversitat amb la Festa de la Primavera.

Va ser una jornada plena d’activitats per a celebrar la riquesa cultural i lingüística de la nostra comunitat educativa, fomentant així la curiositat i el respecte vers la diversitat cultural.

Al matí, vam sortir al Parc de la Timba, on vam gaudir de dinàmiques i jocs plegats. També vam poder escoltar contes, poemes i cançons en diverses llengües que es parlen a l’escola de la veu d’alumnes i famílies! Podreu trobar-ho en aquest enllaç.

A la tarda, la música i la poesia van ser els protagonistes. Primer, vam cantar la cançó del poema en català que havíem treballat a les aules. Tot seguit, alguns representants de totes les aules van recitar el poema “Podries” de Joana Raspall, fent ús de les diferents llengües presents en les famílies de l’escola.

I per acabar el dia amb energia, vam moure el cos amb percussió i danses africanes. Ritmes alegres i molts somriures van omplir el pati per tancar una festa inoblidable.

Agraïm moltíssim la participació de tot l’alumnat i les famílies que van col·laborar per gaudir plegats de la riquesa i els petits moments que ens fan aprendre i gaudir tant!

Comissió festa de la Primavera

Escolteu contes!

Si us agrada escoltar contes no us podeu perdre aquest podcasts.

Us deixem un seguit de podcast on podreu escoltar contes de tot tipus.

En primer lloc, trobareu els “Contes desexplicats” narrats per Vivim del cuentu. Seguidament, podreu escolar els contes d'” Una mà de contes” de SX3 i per acabar els contes de la revista Namaka.

Si esteu avorrits a l’hora d’anar en cotxe o a casa no us els perdreu. Passareu una bona estona.

Esperem que us agradin.