Presentació de les candidatures al Consell municipal d’infants i votacions

El passat dimecres 27 de novembre, es va far un acte de presentació dels candidats i candidates dels dos grups de cinquè a l’aula de 5è B.

Aquestes van ser les seves propostes:

Mercè: El nostre poble necessita que nosaltres, els nens el posem en moviment.

Carla F: Vull treballar per la millora del meu poble. Vull donar veu, als  meus companys/es.

Cesc: Puc fer moltes coses pel nostre. Voteu-me si teniu confiança en mi, no perquè sigueu els meus amics o amigues.

Paula C: Tinc moltes idees que poden ser molt útils pel nostre poble. Les vostres idees arribaran a l’ajuntament.

Nil: Totes les vostres paraules arribaran a l’ajuntament.

Sara: Puc aportar bones idees i dir les vostres!

Carla D: Tinc moltes idees, com arreglar el parc de la Timba i d’altres.

Aitana: Crec que puc escoltar les vostres propostes, com per exemple, posar més papereres per no llençar el paper a terra.

Bruna: Totes les vostres propostes arribaran a l’oïda de l’ajuntament, vota’m i Cervelló es convertirà en un poble fantàstic.

Ari: Estic preparada i puc fer-ho bé. Seré la vostra veu a l’ajuntament.

Valentina: Agafaré totes les vostres idees per dur-les a l’ajuntament. Crec que puc ser una bona consellera!

Ona: Escoltaré les vostres idees i les duré a l’ajuntament per fer millores al poble.

El mateix dia a l’hora del pati vam fer les votacions.

1. LAILA
    LAILA says:

Es van engrescar moltíssim amb aquesta activitat. Van fer una bona campanya electoral. Molts d’ells i elles va penjar cartells, van posar una petita taula al pati i van entregar obsequis per donar-se a conèixer a més de preparar-se un petit discurs el darrer dia per aconseguir més vots. Va ser molt maco, veure tots els preparatius.

2. Pere
    Pere says:

Aquesta activitat em va encantar. A l’hora de votar i fer campanya electoral jo no em vaig presentar com a candidat, pero crec que els nens i nenes que si es van presentar els va semblar molt interesant i divertit.