Els super reciclators de l’Escola Nova

Us volem informar que els i les alumnes de 6è hem dut a terme algunes accions per a millorar el reciclatge a l’escola.

D’una banda, hem engegat el projecte del RECICLATORS per cuidar millor el pati. Cada dia diferents nens i nenes de Primària es converteixen en els SUPER RECICLATORS! Vam triar el nom entre tota la classe i vam fer un concurs de logo per a personalitzar les capes màgiques que porten aquests superherois i superheroïnes.

D’altra banda, hem fet obres de teatre o presentacions a les altres classes de l’escola per a parlar de la importància de reciclar i com fer-ho correctament. No sempre és fàcil saber on va cada residu, però sempre es pot buscar en aquesta web que ens ajuda quan tenim dubtes! Residu on vas?

Petites accions per aconseguir una escola més sostenible! I vosaltres; com porteu el reciclatge a casa?

Alumnes de 6è