Colònies de 6è a la Cala Montjoi

L’ alumnat de 6è aquest curs després de dos cursos de pandèmia ha pogut gaudir de les tan esperades colònies de final d’etapa.

Aquest passat dimarts 10 de maig el nostre alumnat de 6è ha pogut marxar de colònies a Cala Montjoi, Cap de Creus, Girona a gaudir de quatre dies de convivència amb els companys i companyes, gaudir de l’espai natural de Cap de Creus, de les activitats proposades pels monitors i monitores com: caiac, golf, voleibol platja, excursió en trenet a Cadaqués, karaoke, discoteca, estampació d’una samarreta… i sobretot a gaudir d’aquest darrer curs a l’Escola Nova. Quina manera més bonica de tancar aquesta etapa!
Perquè pugueu compartir alguns dels moments viscuts, us deixem aquí unes quantes fotografies.