COLÒNIES DE SISÈ A LA CALA MONTJOI

Els nens i nenes de 6è han marxat  a la casa de colònies Cala Montjoi, Roses Costa Brava Girona.

Es tracta d’un recinte vacacional que disposa de bungalous de 2 i 4 persones per habitació amb bany complet.

Us deixem un link amb les fotografies de l’estada.
Es faran responsables del seu bungalou, de la seva clau per entrar i sortir (després hauran d’entregar la clau a les mestres).
Per conscienciar-los amb el respecte pels objectes hauran de donar 10€ per nen/a en mà com a fiança i si no fan mal bé cap cosa el darrer dia se’ls retornarà.
Cal dir que el recinte compta amb bufet lliure.
Allà farem activitats per aprendre a gaudir de la natura com: sortides en vaixell a Cadaqués, temps de platja, gimcana d’orientació,.. Altres activitats com: rocòdrom, tennis taula, tir amb arc, canoa,… Totes aquestes activitats tenen com a fil conductor gaudir de la natura i de la mar.
Si voleu mirar més informació sobre la casa de colònies, us podeu adreçar aquesta
web: http://www.montjoi.com/ca/index.html

6 respostes
  1. Jeannine
    Jeannine says:

    A disfrutar nois!! Fins la tornada

    Agraïr molt efusivament a quien hago tingut l’iniciativa de Fer controls previs per part de la policía local de l’autobus i conductor.
    Moltissimes gracies , ens ha donar molta tranquilitat.
    Esperem que es convertido en accio rutinaria per a totes les sortides.
    Apa!!! A gaudir dels germanets i de les parelles.

    Respon
  2. Sonia
    Sonia says:

    Quina enveja ens esteu donant. Gaudiu molt de l’estada i de totes les activitats que us tenen preparades. Fins dijous!!!

    Respon

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *