Exposició “Éssers fantàstics” de 5è

La cloenda del nostre primer projecte, que va donar nom a la classe: Els Éssers fantàstics, consisteix en una petita exposició a la sala de la biblioteca de Cervelló.

La proposta d’estudiar els èssers mitològics i els extraterrestres d’ inici de curs, ens va portar a estudiar els éssers fantàstics de tota mena.
Escollir un éssers fantàstic, saber el significat d’ésser fantàstic i  les diferents característiques de les mitologies, localitzar en un mapa del món els diferents personatges, fer un esquema per organitzar tota la informació, aprendre a fer la descripció d’aquest personatge… han estat alguns dels diferents objectius que ens hem plantejat i que podreu veure en l’exposició.
Aquest projecte ens ha portat també a treballar les característiques personals,  els nostres talents, els nostres poders, virtuts i capacitats a l’hora del treball emocional.
I gràcies a la idea artística de la Miriam,  ens vam motivar a plasmar el nostre ésser fantàstic d’una forma molt creativa que també es podrà veure en l’exposició.
Cada tarda, de la setmana del 15 al 19 de gener de 5 a 6 de la tarda, un grup de nens i nenes de la classe es convertiran en els  guies de l’exposició que obrirem al públic de Cervelló.
ESTEU CONVIDATS A VENIR A VISITAR-LA.
ALUMNES DE CINQUÈ
1 resposta
  1. Familia Padial Palacios
    Familia Padial Palacios says:

Durant aquest temps la temàtica del projecte ha motivat moltíssim, fent possible un munt d’aprenentatges i la cloenda organitzada m’ha semblat fantàstica, fent visible l’educació al poble i donant valor als processos dels alumnes. Gràcies per fer-ho possible