Vermell, història d’una cera de colors al Consell d’Infants de l’Escola Nova

El passat divendres dia 10 com a cloenda del Consell d’Infants, en primer lloc, vam triar dues estructures de fusta per posar al pati, un Tipi i un escenari que esperem poder instal·lar per gaudir de cara el curs vinent.

I per tancar el curs vam compartir el conte VERMELL, HISTÒRIA D’UNA CERA DE COLORS, un conte molt interessant que tracta la diversitat. A la conversa final després del conte van sortir comentaris molt interessants sobre el gènere, els sentiments, les etiquetes que patim les persones, com hem de ser com som, la importància de conèixer-nos a nosaltres mateixos i mateixes. El conte anirà a totes les assemblees de tots els cursos per a reflexionar sobre la diversitat els que doni temps aquest curs i els que no doni temps continuarem el curs vinent.

I per tancar va estar present la frase: LA DIFERÈNCIA ENS ENRIQUEIX, EL RESPECTE ENS UNEIX. Una frase que ens acompanya des de l’inici de curs i que també podreu veure representada pels alumnes de 6è en una paret pintada al pati.

Un plaer compartir un espai amb tots els infants de totes les edats des de P3 fins a 6è asseguts per ordre d’arribada a la vida conversant i construint plegats.