Tallers dels grans

Tot just aquesta setmana, després de 4 sessions, els grans de l’escola hem acabat la primera volta dels tallers.

Aquest curs en fem sis:

– Ràdio: Aquest curs continuem en la mateixa línia que altres edicions, però amb temes més d’actualitat. El primer grup ha decidit fer notícies d’actualitat com: els cinc millors youtubers, els cotxes més venuts aquest 2019, les cançons més escoltades, les actualitats de l’escola Escola Nova,etc. Ja han fet les primeres gravacions i en breu les podreu trobar al blog.

– Laboratori de lectura: Viatjarem pel Món a partir de diferents contes i llibres il·lustrats valorant i estimant la interculturalitat.

– English: Gaudirem de la llengua anglesa d’una manera lúdica i vivencial.

– Atletisme: Coneixerem i practicarem les diferents modalitats de l’atletisme: cursa, salts i llançaments.

– Teatre: Aprendrem que el teatre és un art escènica que barreja l’expressió vocal amb la expressió corporal

– Robòtica: Introducció a la programació i el pensament computacional experimentant amb Robots.

1 resposta