Meditació guiada a l’aula de 5è

El passat divendres 12 de maig l’alumnat de cinquè va fer una meditació guiada a l’aula.

L’activitat consistia en unes quantes passes que es consideren fonamentals per dur a terme l’activitat. En primer lloc, deixar l’espai recollit d’objectes que carreguin visualment, deixar espai perquè puguin estirar-se amb comoditat, tancar llums i baixar finestres per últim gaudir de la meditació guiada.
Primer han hagut de fer unes quantes respiracions profundes, desconnectar de l’activitat del dia i deixar-se anar. Un cop fet això ja van poder deixar-se anar i escoltar un preciós conte que els ha ajudat a aconseguir els seus objectius.

Per últim, han fet un dibuix per interpretar com estava el seu interior a l’hora de fer l’activitat proposada.
A l’Escola Nova el benestar emocional dels nostres infants és una tasca que ens prenem amb molta cura i per aquest motiu a l’horari tenim un dia estipulat per fer aquestes activitats.
  1. Anna
    Anna says:

Em vaig relaxar molt i em va agradar expressar-me en un dibuix. Crec que als meus companys i companyes també els hi va agradar. Ho tornaria a fer encantada.

2. Gabriel Xofra
    Gabriel Xofra says:

Aquesta relaxació m’ha encantat ha sigut molt relaxant i divertida. M’ha agradat molt expressar-me en un dibuix en general ha sigut un moment fantàstic.

3. LEIRE
    LEIRE says:

Em va semblar una experiència divertida i a la vegada relaxant crec que ens ha agradat a tota la classe, jo la tornaria a fer.

4. Valeria
    Valeria says:

La meditació guiada que hi vam fer-hi el passat divendres 12 de maig. Va ser molt relaxant i divertit, ho tornaria a fer.