VISITEM L’EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA DE L’ATENEU

A l’ateneu de Cervelló hem visitat l’exposició “Escoles d’altres mons” de Kim Manresa

Els nens i nenes de 3rA vam visitar l’exposició fotogràfica de la Diputació de Barcelona que tenim instal·lada durant tot el mes a l’Ateneu de Cervelló. L’exposició es titula “Escoles d’altres mons” i les fotografies són a càrrec del Kim Manresa (fotoperiodista).

Els alumnes de 3rA vam aprofitar molt aquesta exposició, ja que la temàtica ens va donar peu a pensar i comentar aspectes com la solidaritat, la inclusió, la importància de l’educació, la sort que tenim d’haver nascut en un indret del món o en un altre, etc.

IMG-20170117-WA0009

L’exposició està oberta a tothom, així que des de l’aula de tercer us convidem a visitar-la.

1 resposta
  1. LAILA
    LAILA says:

Espero que l’alumnat hagi gaudit amb la sortida i valorat tot allò que tenen i que altres nens/es d’altres països més desfavorables no.