Gràcies AFA sortint i Benvinguda nova AFA

Benvolguda comunitat,

El passat 2 de juny vam fer una trobada amb les famílies de la junta de l’AFA sortint i l’AFA entrant generant un espai d’agraïment, generant un pont d’experiències per acompanyar a l’AFA entrant i gaudint d’un espai plegades. Un ritual de pas també entre adultes.

Des de l’escola agraïm  enormement la gran tasca feta per part de l’AFA, sempre han tingut en compte el projecte de l’escola i han fet molta feina per a que es duguessin a terme principalment les activitats extraescolars, el menjador, les festes, compra de materials per l’escola i els infants. En general sempre hi hagut molta col·laboració i ganes de fer que la comunitat funcioni. Com a reconeixement a la tasca hem posat el marc a la paret sistèmica d’agraïment a les famílies.

A l’AFA entrant moltes gràcies per animar-vos i liderar i gestionar aquest espai per a que es puguin dur a terme totes les activitats que gestiona i depenen de l’AFA. Continuarem fent treball en equip per benestar de la comunitat, com a eix central el projecte educatiu i els infants de l’escola.