Educació viària a l’escola

A l’escola hem fet la setmana de la conscienciació viària amb la col·laboració de la policia local i l’Ajuntament de Cervelló.

Els alumnes de 5è de primària han fet una bicicletada pel poble escoltats per la policia local i en acabar han gaudit d’un esmorzar que ens han preparat a la Casa de la Vila.
Per altra banda, els alumnes de 3r han fet una passejada pel poble que els ha portat fins a l’Ajuntament, on han descobert el funcionament d’aquest servei i les seves estances. A més a més, han dirigit la circulació dels vehicles amb l’ajuda de la policia.
Els alumnes de I3 han rebut una xerrada per part de la policia, sobre les principals senyals de trànsit, ja que aquests últims mesos han treballat el centre d’interès de la motocicleta. En acabar han fet un recorregut en bici on havien de respectar les senyals treballades.
I finalment, l’alumnat d’ I5 han rebut una xerrada per part de la policia i a continuació han donat una volta pel pati de l’escola amb els cotxes patrulla.
S’ho han passat genial, només cal veure les fotos!