Agraïment als monitors i monitores de menjador

Moltes gràcies a tot l’equip de l’espai de menjador!!!

Els nens i nens de l’escola us volen enviar unes paraules d’agraïment.
Antònia gràcies per la teva dedicació i per tot l’amor que ens has donat en el nostre primer any d’escola. Els gatets, l’Elena i la Patri de P3 estem molt contents d’haver pogut compartir aquesta experiència amb tu.
Remei portes dos cursos amb el nens i nenes de P4, regalant-nos cada dia petons, abraçades i il·lusió, que estiguis bé i tornar-te a veure molt aviat al menjador!
Loli les mestres de p5 et volem donar les gràcies per la teva força, la teva alegria i per tots els somriures que ens regales dia a dia!
La classe del teatre de 1r et volem donar les gràcies Ana, per la teva implicació i per tot l’acompanyament que ens has donat al llarg d’aquest curs.
Els inventors i les inventores de 2n et volem donar les gràcies Raquel per tot el que has fet per nosaltres.
Moltes gràcies Eva per mirar-nos de del cor. El camí amb tu a prop és més interessant, còmode i divertit

Per la nostra Desi, pura energia i vitalitat. Ens fas la vida més fàcil amb la teva manera de mirar les coses.

Vanessa gràcies per acompanyar-nos en aquesta aventura. Cada cop que obries la porta de la classe de quart la il·luminaves amb la teva energia i felicitat. Hem gaudit molt aquest curs al teu costat. Moltes gràcies per tot, ets increïble!

Els de 5è han estat amb el Joel, hem jugat, hem dinat  i hem gaudit molt  a l’espai de menjador.

Amb el Cristian, els de 6è hem gaudit molt, del menjar, de l’esbarjo i de de l’estona de menjador. Sempre content, sempre encantador, és el millor monitor.

Gràcies al Pere Enric que amb les seves bromes i els seus acudits ens va acompanyar durant un temps a l’espai de menjador.

I a les cuineres per aquests dinars tan bons que prepareu

Moltes gràcies també a la Susana per la tasca tant important que fas, per la teva paciència i la teva disponibilitat!!!

Una abraçada molt gran!

1. Soraya Roussel
    Soraya Roussel says:

Si!! Súper agraïts!! Feu una molt bona tasca!! I sou molt amables!! Tambè a L’ Anna de l’acollida!!! Una abraçada molt forta i fins el pròxim curs!! US Esperem a tots/es!