Agraïment familiars col·laboradors tallers i altres

El curs escolar arriba a la seva fi, però abans que arribi el moment toca fer memòria de moltes coses. Una d’elles, els tallers. Enguany, els tallers s’han quedat a mitges.
Els nens i nenes no han pogut gaudir de totes les sessions (en el cas dels petits) o de tots els tallers ( en el cas de mitjans i grans).
I, per tant, tampoc els han pogut gaudir fins al final les famílies col·laboradores, que cada any ens donen el seu suport i venen a ajudar-nos amb els tallers. Cada final de curs, fem una festa final de tallers, un reconeixement a aquelles famílies que ajuden durant el curs. En aquest mes de juny, aquest acte no el podrem fer, és per això que aquest escrit està fet en homenatge a totes elles.
Moltíssimes gràcies per ser-hi sempre, per la vostra ajuda i col·laboració, per la vostra dedicació amb els nens i nenes de l’Escola Nova. No podem saber què passarà en un futur, però sigui com sigui us animem a que continueu fent aquesta tasca en la mesura que sigui possible  i animem a la resta de famílies que, si tenen el moment i poden, s’animin a col.laborar en tasques escolars dins de l’horari lectiu, com per exemple els tallers.
Aquest agraïment va per vosaltres:
  • Bea García
  • Mireia Scufessis
  • Sonia Castel
  • Susana Barrios
  • Laura Sanchís
  • Laura Pi
  • Clara Valls
  • Carol Borjesson
  • Raquel Rodriguez
  • Luis Villarejo
  • Sandra Garcia