Biblioteques viatgeres en marxa

Els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial poden gaudir de les biblioteques viatgeres

Aquest curs, des de la Comissió de biblioteca de l’escola, continuem amb el nostre projecte: Les biblioteques viatgeres.

L’objectiu principal és fer de la lectura una activitat compartida entre nens, nenes, pares, mares i germans, avis, àvies… Sabem que, per afavorir l’hàbit lector, aquesta és una bona manera de fer-ho.

El divendres els vostres fills o filles portaran la Biblioteca viatgera i la tindreu fins el dijous de la setmana següent, dia que caldrà retornar-la a l’escola. Tindreu 6 dies per a compartir i gaudir amb els vostres fills i filles les lectures, jugar amb el titella o escoltar les cançons del CD. Cada setmana s’emportaran la maleta dos nens o nenes diferents.

Si us ve de gust, podeu incloure algun dibuix del conte que més us hagi agradat.

Quan la retorneu a l’escola comproveu que hi hagi tots els contes, el cd, la llibreta i la titella.

Moltes gràcies i desitgem que gaudiu!!!