Xerrada sobre Internet segura per joves

Ens visiten els Mossos d’Esquadra i la Policia local de Cervelló

Aquest dilluns i dimarts els alumnes de cicle superior hem pogut participar en una xerrada on els Mossos i la Policia local ens han explicat un munt de coses interessants sobre Internet i les xarxes socials.
Hem après i aprofundit termes com ara el vamping, el sexting, el ciber assetjament…

Els alumnes han pogut fer moltes preguntes i intervencions molt interessants i que ens han enriquit a tots i totes.

Volem donar les gràcies al Carlos, a l’Elsa, al Marc i a l’Ariadna per resoldre’ ns tots els dubtes i alertar-nos dels perills que té la xarxa si no en fem bon ús.

I convidem a totes les famílies de cicle mitjà i superior a assistir a la xerrada virtual que es portarà a terme demà dia 25 de novembre a les 17:30. Teniu l’enllaç al correu electrònic. Us hi esperem!