Xerrada de sexualitat per l’alumnat de sisè

El passat 25 de març l’alumnat de 6è va rebre un taller sobre sexualitat que consistia en 3 fases, una primera només dedicada als nois, una segona només dedicada a les noies i una última tots i totes plegades.

El taller forma part d’uns dels projectes estipulats a 6è, on l’alumnat aprèn quins són els processos/canvis en la pubertat, l’aparell reproductor femení i masculí, les cèl·lules sexuals reproductives “òvul i espermatozoide”, fecundació, gestació i part, les diferents formes de gestació que existeixen avui en dia, l’embaràs mes a mes, la diversitat sexual, etc.

L’alumnat de 6è va preparar moltíssimes preguntes molt interessants per fer a la Lara, sexòloga, que sens dubte va respondre de la millor manera possible perquè no quedessin dubtes que els impedís poder avançar en el seu procés d’aplanatge.

Des de l’escola creiem necessari que tant els centres educatius com les famílies haurien d’abordar aquesta temàtica, per evitar que els nostres fills i filles acudeixin a llocs poc didàctics per aprendre allò que volen saber.

Per acabar també varen fer un eix cronològic de la seva vida i varen portar fotografies i ecografies de quan eren nadons. Tots i totes estan molt contents i contentes amb tot el que han après.