VII Concurs de lectura en veu alta 2021

El passat dijous 4 de març vam celebrar el certamen de lectura en veu alta.

Aquest curs, de nou, hem dut a terme el Concurs de Lectura en Veu Alta. És un concurs molt esperat pels nens i nenes de Cicle Superior.

Fluïdesa, entonació, dicció, ritme… han de tenir en compte molts aspectes de la lectura per a convertir-se en el millor lector o lectora que poden donar de sí mateixos. Practiquen, preparen i, mica en mica, arriben els resultats.

A l’Escola Nova, estem molt orgullosos de veure com, any rere any, els nostres alumnes s’il·lusionen i es superen davant les històries, els contes i els petits fragments que llegeixen en veu alta pelConcurs que organitza l’Ajuntament.

El dijous 4 de març a la tarda s’ha portat a terme el concurs de lectura en veu alta a l’escola amb el jurat format per l’Anna (presidenta de l’AFA), l’Eva (Vetlladora i monitora de menjador de l’escola) i l’Elisenda (mestra de l’escola).

Finalment el divendres 5 van venir el Jose Ignacio Aparicio, alcalde de Cervelló, i la Cristina Martínez, regidora d’Educació, a fer l’entrega de diplomes als finalistes i el premi a la guanyadora del certamen a l’escola, la Mercè Alsina de 6èB.

Aquí us deixem unes imatges dels nostre finalistes d’enguany.