Us donem la benvinguda al nou curs 20-21

El Follet Covinet i la Fada Mascareta són uns personatges que ens acompanyaran en aquest procés de retorn a l’escola.

Els infants han de viure la tornada a l’escola i totes les novetats sanitàries i organitzatives amb un llenguatge proper a ells i elles. Uns personatges “fantàstics” són més propers i motivadors pels infants per comprendre consignes tan complexes.

Els nens i nenes necessiten tornar a l’escola amb molta cura de la part emocional i cal que cuidem molt com els introduïm aquest tipus d’informacions i cal repensar molt bé com podem conviure a l’escola. Cal que aprenguem tots a comunicar-nos des d’uns altres canals sensitius.

Aquests personatges també són un element comú per tots. Necessitem crear pertinença i xarxes invisibles a través dels sentits que ens connectin i aquests personatges també poden forma part com un fil més d’aquest entramat.
Autora text i il·lustracions Míriam Pérez Amatriain

VERSIÓ DEL CONTE PER EDUCACIÓ INFANTIL