Una festa de Sant Jordi molt especial

Celebrem els Jocs Florals i representem una Auca dels 10 anys de l’Escola Nova.

El divendres 25 d’abril el pati de l’Escola Nova es va omplir d’aplaudiments, d’actors i d’actrius, d’alegria, de roses, de premis, d’emocions, d’espectacle!

I és que l’Escola Nova celebrava la Festa de Sant Jordi i, amb ella, la seva VII Edició dels Jocs Florals que enguany havíem dedicat als 10 anys de la nostra escola.

A més, ha estat un repte preparar la dramatització d’una auca que parla sobre com va començar la nostra escola, sobre les nostres il·lusions, els nostres projectes, l’amistat,… cal dir, però, que presentadors i actors ho van fer molt rebé i l’obra va ser tot un èxit.

Seguidament us mostrem unes imatges. Desitgem que us agradin i que gaudissiu de la festa.

Intercanvi de llibres

Aquí podeu veure totes les fotos de l’intercanvi

Festa de Sant Jordi

Aquí podeu veure totes les fotos de la festa

Auques guanyadores dels Jocs Florals

Seguidament podeu veure totes les Auques guanyadores ordenades des de P3 fins a 6è. La temàtica de l’auca era “Els 10 anys de l’Escola Nova”

Exposició d’auques

Aquí podeu veure totes les fotos de l’exposició

Vídeos de la festa

Aquí podeu veure alguns vídeos de la festa

1. irene
    irene says:

Va ser un Sant Jordi molt divertit, amb l’intercamvi de llibres va ser molt fanfarró també no vui presumir peró vaig quedar finalista i vaig fer una padareta, aquest any a sigut el millor de tots.