Tornem a compartir l’experiència TREVA a XicBaix

Benvolgudes i benvolgudes,
Tenint en compte que hi ha molts mestres interessats i no van poder venir a la trobada, perquè hi havia un aforament limitat, hem decidit tornar a fer una altra trobada.
El proper di​jous 15 ​de març de 2018​ a les 17.30h, l‘Escola Nova de Cervelló tornarà a compartir   l’experiència del centre:

“TREVA, UNA MANERA DE A VIURE L´ESCOLA. Tècniques de Relaxació Vivencials a l´Aula “.

Activitats reconegudes com a formació permanent del professorat (Trobada pedagògica i intercanvi d’experiències).

Agrairíem que en feu difusió entre els docents.

El projecte XicBaix (impulsat pels Serveis Territorials i organitzat pels Centres de Recursos) és un projecte que pretén l’intercanvi d’experiències entre els centres del Baix Llobregat.

Paral·lelament a la publicació d’experiències reeixides a la web de la Xarxa XicBaix també s’organitzen trobades pedagògiques amb la intenció de compartir, intercanviar i reflexionar en directe i de la mà dels protagonistes.
Si hi ha famílies interessades en viure l’experiència que enviïn un correu a ceipdecervello@gmail.com
Comissió TREVA
Escola Nova