Teatre en Anglès a l’Escola

L’alumnat gaudeix d’un dia ple de teatre, música i espectacle!

Dimecres 4 de maig va tornar el teatre en anglès a l’Escola Nova a càrrec de la companyia Jumping Ducks, especialitzada en fer obres musicals escolars de petit i gran format. Ens ho vam passar genial!!
Els més petits i petites vam veure l’obra “Puff…The Magic Dragon”. Vam escoltar amb molta atenció tot el que ens explicava en Jack Paper, el protagonista de l’obra. També vam participar cantant, ballant i ajudant als personatges a trobar el tresor pirata.
El cicle inicial i 3r, va veure l’espectacle d’Aladdin. Una versió més moderna on l’Aladdin, amb l’ajuda de la geni, aconsegueixen aturar els plans d’en Jaffar de destruir l’escola.
Per acabar, l’alumnat de 4t, 5è i 6è va gaudir d’un espectacle ple de música i popstars amb l’obra de teatre “Rapopzel”. En aquesta obra, vam veure com la Rap va complir els seus somnis de cantar amb el famós Brandon, una estrella del Pop.