TANQUEM EL CURS 2016-2017

El passat 21 de juny ens vam acomiadar del curs amb la festa de l’aigua.

Ahir va estar un dia molt emocionant i divertit. De bon matí tots els nens i nenes de l’escola, mestres i forces famílies van participar en les gimcanes d’aigua. A part de remullar-se, van moure molt l’esquelet a ritme de zumba, gràcies a unes mares que van fer de model.

Després tothom va renovar forces tot menjant síndria en companyia dels companys de escola.

Un cop acabada la festa i abans de pujar a les classes, tots els nens i nenes de l’escola, famílies i mestres, van crear un gran passadís per fer un homenatge als companys i companyes que marxen de l’escola i per a donar molta força pel nou camí. Va ser un moment emotiu i bonic, per recordar! Al següent enllaç deixem les fotografies

Volem afegir en aquesta entrada de tancament també el comiat als mestres que el curs que ve no formaran part de l’equip. Moltes gràcies per la feina feta a la Laura Collado, Judith Garrido, Matilde Puente i al Jorge Gil.

1 resposta
  1. Laila
    Laila says:

Aquest curs com tots els altres ha estat especial perquè diem adéu a un curs, a un cicle, una etapa, a uns companys i companyes, a alguns mestres i mestras…Ens anem fent grans i obrint camins, gaudint del pas per l’Escola Nova.
    Fins setembre i bon estiu.