Sant Jordi arriba! Voleu recomanacions?

En aquesta entrada hi trobareu recursos per gaudir de la literatura infantil i juvenil en família.

S’acosta la diada més literària de l’escola i des de la comissió de la biblioteca us volem ajudar.

Primer de tot us fem arribar les recomanacions literàries que hem fet des del Seminari de biblioteques Escolars del nostre territori del qual en formem part. Hi trobareu llibres de tot tipus ( àlbums il·lustrats, de coneixements, poesia…) endreçats per edats.

Seguidament teniu la guia en pdf i en genially.

Aprofitem l’ocasió per anunciar-vos que la nostra companya i mestra de música, l’Agnès Fabrega, acaba de publicar el llibre “Com estrelles”:

Saps que existeix un lligam invisible que ens uneix als nostres avantpassats?
Conèixer les nostres arrels ens pot fer entendre qui som, i això és el que fa la Rita gràcies a la ajuda del seu avi; plantar la seva llavor i fer créixer el seu arbre branca per branca, donant el seu lloc a cadascú, com el lloc que ocupen les estrelles…

I TU, HAS FET ALGUNA VEGADA EL TEU ARBRE GENEALÒGIC?

El llibre el podeu trobar a les llibreries però si esteu interessats en adquirir el llibre i que us el signi podeu enviar-li un correu electrònic al correu: afabre22@xtec.cat

En segon lloc us volem ensenyar la Super biblioteca de la nova web del Club SX3 on hi ha un munt de recomanacions que us poden ajudar.

A més a més hi ha uns vídeos súper interessant que ha fet la Marta Roig on ens dóna consells a les famílies sobre diferents aspectes. Us els posem seguidament:

Esperem que us agradi i us ajudi!

Comissió Biblioteca Escola Nova