Ritual inici de curs LA PERTINENÇA

Benvolguda comunitat,

Avui hem fet un acte de benvinguda al nou curs amb tots els infants i mestres de l’escola.  Hem rebut l’alumnat i professorat nouvingut, ens hem retrobat amb tots els grups i hem fet una dinàmica sistèmica conjunta per treballar la pertinença al grup i a l’escola.

Cada grup ha fet la seva xarxa pròpia amb un cabdell de llana representant tot allò que ens uneix, ens connecta, la importància de cuidar aquest fil simbòlic de les nostres relacions. Els infants més grans han pogut també posar paraules al seu compromís amb el grup.

Hem pogut fer una foto final on es pot veure tant les petites xarxes de cada grup com la gran xarxa que formem com a comunitat. Tot i que I3 no hi era els hem fet presents i també incloem totes les persones que hi formeu part, famílies, personal d’espai de migdia, tothom qui forma part de la nostra estimada Escola Nova.

Cada grup s’ha endut a l’aula el seu fil com un tresor, amb tota la càrrega simbòlica del que significa i en assemblea decidiran què volen fer amb ell com a recordatori d’aquest ritual de benvinguda i de pertinença al grup i a la comunitat.

Feliç curs a tothom!

1. Classe de 4t
    Classe de 4t says:

Comencem el curs amb molta força!
    Els nens i nenes de 4t estan molt contents de fer dinàmiques com aquestes.
    Moltes gràcies.