Respirar, sentir, connectar: el camí cap al benestar a l’aula
A la nostra escola, eduquem des del cor i amb consciència. Per això, apliquem des de fa 12 anys el programa TREVA (Tècniques de Relaxació Vivencials a l’Aula), una proposta que ens convida a aturar-nos, a escoltar el cos, a respirar amb presència i a cultivar el benestar emocional dins l’espai educatiu.
Com a mestres, vivim aquestes tècniques en primera persona. Ens formem, ens deixem acompanyar per la nostra formadora Caroline Copestake i ens obrim a l’experiència amb autenticitat. Perquè només des de la vivència podem oferir als infants un acompanyament respectuós, coherent i profund.
TREVA ens ajuda a crear ambients tranquils, a afavorir la concentració, a gestionar les emocions i a enfortir els vincles. És una eina poderosa per sembrar pau, confiança i equilibri en el dia a dia de l’aula.
Educar també és cuidar. I cuidar-nos com a equip és el primer pas per poder cuidar els nostres infants.









Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!