Quines cures necessiten els gossos?

Els nens i nenes de cicle inicial participen en un taller sobre la tinença responsable de gossos.

El passat dijous 8 d’abril vam tenir una visita molt maca a l’escola.

El Miquel del “Mestre pelut” ens va portar  dues de les gossetes que té i ens va explicar moltes coses sobre quines cures han de tenir els gossets que viuen amb nosaltres.

Ens va parlar de tot el què necessiten ( aliments, higiene, espai a casa, passejar…) i quina responsabilitat tenim nosaltres com a propietaris (xip, veterinari…). També vam parlar de què cal tenir en compte abans de tenir un gos a casa i en cas que en vulguem tenir un on el podem aconseguir. Va ser molt interessant saber com hem d’actuar amb els gossos.

Ens va fer molta gràcia veure totes les coses que poden fer i que els ha ensenyat el Miquel.

Finalment els vam poder acariciar i, fins i tot, passejar una miqueta per la terrassa de l’escola.

Moltes gràcies per visitar-nos Miquel!