Qui té ganes de jugar?

Els divendres a l’hora del pati els nens i nenes de sisè de Primària fan propostes de joc cooperatives perquè la resta d’infants de l’escola puguin gaudir d’un pati més divertit i variat.

Per iniciativa dels nens i les nenes, a través del Consell d’Infants es va recollir la idea i el curs de sisè es va organitzar per poder-la dur a terme.

Per grups van preparar els jocs i van pensar la manera d’organitzar-se i el material que necessitarien. No només això, cada setmana preparen el joc i el dinamitzen perquè tothom que vulgui pugui jugar tot prenent el rol de monitors i de monitores. Com es nota que ja són els grans i les grans de l’escola!

Estem molt agraïts i agraïdes per la tasca que estan duent a terme i els volem animar que continuïn així el que queda de curs per engrescar a que tothom cooperi i s’ho passi d’allò més bé!

Moltíssimes gràcies 6è per a fer dels divendres un dia especial!