Quart programa de ràdio del curs 25-26

El grup verd de la comunitat dels grans us presenta el seu programa de ràdio.

Esperem que us agradi el programa que hem preparat amb molta il·lusió.

Volem donar les gràcies a l’Eloi, pare del Quim de sisè, per aquesta entrevista tan interessant que li hem pogut fer.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *