Projecte un pas a l’institut

Avui els alumnes de 6è A i B hem compartit amb el Xavi C un espai per a resoldre dubtes sobre el funcionament i l’organització de l’Institut. Li hem pogut preguntar tot els nostres neguits.
Ens ha, agradat molt aquesta trobada ja que ara estem més tranquils.
Moltes gràcies Xavi.
  1. Emma Padial Palacios
    Emma Padial Palacios says:

Jo m’ho vaig passar molt bé. Ens va resoldre molt bé totes les preguntes, nervis,…que teniem sobre l’intitut. Per a nosaltres es un espai nou, perquè ara som els grans i allá serem els petits.

2. Laia Martin
    Laia Martin says:

A mi em va agradar molt que vinguessin a respondre’ns les preguntes que teníem sobre l’institut, perquè nosaltres no sabíem res i ara ja sabem més coses, estem més informats.

3. Lucia Afán
    Lucia Afán says:

M’ha agradat molt que vingués en Xavier perquè ens ha respost totes les preguntes que tenia per el cap i ara ja estic més tranquila i tinc moltes ganes de anar a l’institut. Moltes gràcies Xavier!!!

4. JANIK MARTÍNEZ
    JANIK MARTÍNEZ says:

M´agradat molt que vingues en xavier perquè ara ja se moltes coses mes de l´institut i estic mol mes traquil !!!!!!

5. Jordi D
    Jordi D says:

M’ha agradat molt que en Xavier hagi vingut a parlar d’aquest tema perquè ens hem tranquil·litzat, i ja no tenim tanta por d’anar a l’institut.

6. Tània Estrada
    Tània Estrada says:

Tinc moltes ganes d’anar al institut. Allà tinc un germà gran que moltes vegades m’explica les coses que fa i em genera molta curiositat i em motiva

a anar-hi.

7. Irina Hidalgo Bolea
    Irina Hidalgo Bolea says:

M’ha agradat molt que vingués el Xavier a contestar-nos i a explicar-nos molt bé les preguntes que li vam fer.

8. Alex Nuñez
    Alex Nuñez says:

A mi m’ha agradat que en Xavier allí vingut a l’escola a resoldrens dubtes que teniem. I arar jo ja estic mes tranquil.