PROJECTE UN PAS A L’INSTITUT-EL FRUIT A LES FULLES DE L’ARBRE SISTÈMIC

Un projecte per a acompanyar als infants en la transició de l’Etapa de Primària a Secundària.

A l’última sessió del projecte UN PAS CAP A L’INSTITUT els alumnes de han tancat una etapa teixint una xarxa amorosa amb tot allò que s’emporten de l’escola: amics, maneres d’aprendre, colònies, tallers, bons moments,…

Al mateix temps, han agafat força de les seves arrels, amb les fotos familiars de l’abre sistèmic de l’escola i de les petjades plenes de missatges de les seves famílies.

Del seu pas per l’escola, deixen el seu fruit a les fulles de l’arbres sistèmic, allò de l’escola que sempre portaran dins seu i que sempre els acompanyarà.

“Sense arrels no hi ha ales”B.H.

1 resposta
  1. Caroline
    Caroline says:

Elisa Tauste, com a mare t’agraeixo molt el teu esforç i presència en aquest projecte. Has permès que els nostres fills tinguin un espai per parar, preguntar i molt important……REBRE RESPOSTA.
    Les mans que teixeixen les fulles són d’una nena il.lusionada que pot anar de la mà, de les seves emocions, pors i inquietuts, i caminar la propera etapa.
    No deixis de cuidar amb el teu amor!!!!!!