Projecte Oliklak: A l’escola reciclem l’Oli!

Ja fa uns quants anys que a l’escola portem a terme aquest projecte tant interessant.

Tots els divendres al matí, dos alumnes de 2n s’encarreguen de recollir els clackis de les famílies de l’escola que ho porten.

Un cop tenen la paradeta muntada es comença a fer una petita cua de nens i nenes amb el seu clacki ple a la mà. Un dels dos alumnes de 2n s’encarrega de registrar en un paper de quina classe prové el clacki i l’altre, l’agafa, el guarda al bagul i retorna a la família un clacki buit per tal de seguir reciclant.

Un cop acabada aquesta part, van cap a la classe i allà, els dos alumnes encarregats d’aquell dia,  descodifiquen tot el que han apuntat. Fan un gràfic representatiu d’aquell dia i a finals de mes, amb totes les dades recollides, es fa el gràfic global del mes. és una feina molt engresacadora i motivant per a tots.

Aquí podreu veure dos vídeos on s’explica el projecte: