L’Escola Nova presenta l’UsApps  a la comunitat escolar

Què és l’UsApps

El Departament d’Educació, en el marc del Pla les escoles lliures de violències, ha dissenyat un canal de comunicació propi i directe per facilitar la comunicació a les víctimes i atendre totes les situacions de violència. La UsApps té l’objectiu de donar veu a les persones afectades, trencar el silenci i l’aïllament en què viuen, garantir la confidencialitat i iniciar la intervenció específica. Un equip de professionals donarà resposta a les demandes rebudes i s’abordarà de forma coordinada. El Departament d’Educació posa a l’abast de l’alumnat i de tota la comunitat educativa l’aplicació UsApps per comunicar situacions de violència La UsApps funcionarà de 8 a 24 hores els dies laborables i de 8 a 20 hores els dies festius i la trobareu en aquest enllaç: https://web-usapps.nextret.ga. Un equip de professionals donarà resposta a les demandes rebudes i s’abordarà de forma coordinada.

Tota la informació del Pla Les escoles lliures de violències.

Com s’ha treballat aquesta informació amb el claustre i l’alumnat?

A la comissió de convivència de l’Escola Nova hem elaborat tres documents de centre per a acompanyar a docents i alumnat en aquest procés de comunicació de UsApp.

Els docents disposen d’aquests documents per a treballar a l’aula amb l’alumnat al principi de cada curs escolar. Aquest curs s’ha parlat a les assemblees, s’ha ensenyat tot el circuit i s’han penjat els distintius a diferents espais del centre.

Infografia-UsApps_INFANTSiJOVES