Les nenes i els nens de 2n coneixem Cervelló!

L’alumnat de 2n estem fent el projecte del poble i hem fet dues sortides que ens han agradat molt!

Divendres 20 de maig,  vam anar a visitar el castell i l’església de Santa Maria, va ser molt interessant, vam veure què quedava del castell i ens van explicar qui hi havia viscut. Des d’allà dalt vam veure unes vistes molt boniques del poble, fins i tot es veia l’escola!

Dilluns 23 de maig, vam anar a l’Ajuntament, però abans vam passar per correus a llençar una carta que havíem escrit a les nostres famílies, ens va fer molta il·lusió! Després vam anar a conèixer l’alcalde i a veure l’Ajuntament. El Jose Ignacio ens va explicar què fan a l’Ajuntament i ens va ensenyar la sala de plens, ens va deixar fer-li moltes preguntes i fins i tot vam poder fer de regidors i regidores, va ser molt divertit!

L'adreça electrònica no es publicarà.