L’ALUMNAT DE 5è INICI L’ APADRINAMENT LECTOR A L’ALUMNAT DE 1r

El passat dijous 13 d’octubre alumnat de 5è i 1r realitzen l’acte inaugural de l’apadrinament lector.

Enguany aquest curs hem pogut recuperar una de les activitats que més engresquen a l’alumnat de cicle superior i és l’apadrinament lector amb l’alumnat més petit de primària( P1

) i el darrer d’infantil (I5).
Dijous vam començar l’apadrinament amb els de 1r i l’acte va tenir lloc a la terrassa on es van trobar els dos grups. Els nens i nenes de 5è estaven molt il·lusionats, ja que portaven des d’inici de curs amb moltes ganes per iniciar l’apadrinament i els més petits nerviosos de trobar-se amb els grans de l’escola.
A l’acte van acudir les dues tutores, Ylenia i Laila, i també la Laura M que ens fa un reforç en aquesta franja.
Vàrem llegir uns acords que han de complir tan petits i grans, i els vam cridar per parelles per signar-ho.
Aquest dijous 20 d’octubre tenim l’apadrinament amb l’alumnat de I5 i també l’esperen amb molta il·lusió. Per tant, cada nena/nen de 5è tindrà a dos fillols un de I5 i l’altre d’ 1r.

1. Sandra
    Sandra says:

Quina experiència tan bonica! Compartir i avançar amb la lectura alhora que creen vincle. Venien super contents de coneixer als padrins que els hi havien tocat!