JA TENIM EL PRIMER NÚMERO DE LA REVISTA DE L’ESCOLA

La revista “L’Escola Nova Aquí i Ara” avui ha estat repartida a totes les famílies de l’escola

Aquest matí la Laila i uns quants ajudants de sisè han passat per les aules i ens han entregat el primer número de la revista de l’escola.

Les notícies d’aquesta revista les escriuen els alumnes de cicle superior en el taller de la revista.

Els redactors han fet molt bona feina gràcies a l’ajuda i a la dedicació de la  Laila, la Mªdel Mar i la Leyla.

També cal agrair la col·laboració de l’AFA de l’Escola Nova perquè sense ells la revista no hagués pogut veure la llum.

Esperem que us agradi i ja tenim ganes de veure el segon número!

1. Carlota lozano
    Carlota lozano says:

M’ha agradat molt la revista. És molt xula. Felicito a la Paula Andrea perquè ha fet una portada molt creativa.

2. Dafnne
    Dafnne says:

no ma agradat la revista ma encantat,pera sert he vist que els de5è an anat al cram,jo tambe he anat i he fet las mismisimas activitats com rescatar un dufi,os an enseyat una maceta d`un tauro a mi em van esplicar que ens confonen amb ls tortugues i les foces i no se si us van enseya les tortujes i les seves crisis.