III CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA

Els alumnes de cicle superior participen al tercer concurs de lectura en veu alta de Cervelló

El passat dimarts 25 d’abril els nens i nenes de cicle superior van anar a l’Ateneu de Cervelló per assistir a la final del concurs de lectura en veu alta municipal i donar suport als nostres representants.

L’Escola nova va presentar una finalista de 5èA, la Clàudia Bejarano, una finalista de 5èB, la Queralt Sala, una finalista de 6èA, l’ Emma Núñez i un finalista de 6èB, el Marcel Gago. Prèviament, a l’escola, s’havia fet un procés de selecció a cada aula on tots els alumnes es van poder avaluar entre ells tenint en compte els requisits que es demanaven al concurs.

També hi havia una representació de 1r d’ESO del SES de Cervelló on hi havia dos exalumnes de l’escola, la Maria González i el Gerard Fabra.

El jurat estava format per quatre components: la Núria Canals, secretària de la nostra escola, la Roser Tiñena, mestra de l’escola Santa Maria, el Josep  , director del SES de Cervelló i el José Ignacio Aparicio, alcalde de Cervelló.

La vetllada va estar presentada per dos alumnes de 4t d’ESO i per les lectures de la Sílvia Ballesteros directora de la ràdio de Cervelló i la Sílvia Vidal, una component del grup de teatre de Vallirana.

Després d’escoltar totes les lectures dels participants i de la deliberació del jurat es van anunciar els guanyadors.

La final va estar molt renyida, ja que tots els participants ho van fer molt bé.

Els guanyador van ser la Queralt Sala de 5è, el Marcel Gago de 6è i la Maria Gonzàlez de 1r ESO.

Felicitats a tots els guanyadors i finalistes!

1. Laila
    Laila says:

És molt important continuar amb aquesta tradició que vàrem començar ja fa 3 cursos. Engresca a l’alumnat a millorar pel què fa a lectura individual i silenciosa i en veu alta. Felicitats a tots el participants.