Hem passat la primera ronda

La Ronda de llibres és una activitat que té com a principals objectius millorar les competències lectores de l’alumnat i fomentar l’hàbit lector i el plaer per la lectura.

La Ronda de llibres és una competició entre grups-classe de diferents escoles i instituts, en què els participants hauran de respondre unes preguntes a partir de la lectura de 8 llibres.

Està adreçada a l’alumnat de 4t de primària i de 1r d’ESO d’escoles i instituts dels municipis de la demarcació del Servei Educatiu Baix Llobregat-6: Cervelló, Corbera de Llobregat, La Palma de Cervelló, Pallejà, Sant Vicenç dels Horts, Torrelles de Llobregat i Vallirana.

Els nostres alumnes de 4tA Socorristes i el 4tB Submarinistes s’han enfrontat online, avui  divendres 14 de maig de 9 a 10:30 amb una altre escola i…

hem guanyat la primera Ronda

El més important és participar  i haver llegit amb tanta motivació tots aquests llibres.

Esperem que continuïn gaudint de  la lectura tota la vida.

Us esperem a la semifinals els proper divendres 21 de maig.