Festa de Sant Jordi a l’escola

Celebrem la diada  amb l’intercanvi  de llibres, els Jocs Florals i la representació “Sant Jordi i la Colla de Cervelló”

El dilluns 23 d’abril vam gaudir d’una de les festes més boniques de l’escola.

Al matí els nens i nenes a les seves aules van fer el tradicional intercanvi de llibres.

Aquí podeu veure totes les fotos de l’intercanvi de llibres

A la tarda la festa va ser presentada pels finalistes del concurs de lectura en veu alta de cicle superior: la Laia, el Sergi, la Salema i el Dídac. Ho van fer molt bé!

Primer es va portar a terme l’entrega de premis dels VI Jocs Florals de l’escola. Enguany la temàtica era la narrativa d’aventures ja que hem estat treballant l’obra de l’escriptora anglesa Enid Blyton. Els finalistes i els guanyadors van pujar a l’escenari a recollir el premi que els va entregar la Georgina (membre de l’AFA) i la Marina Artiga ( escriptora) que van formar part del jurat dels Jocs Florals juntament amb la Laura ( mestra de l’escola).

Aquí podeu veure totes les fotos dels Jocs Florals

Seguidament podeu veure els premiats d’enguany:

Després els nens i nenes de quart van representar l’obra de teatre creada especialment per a l’ocasió i escrita per la Marina Artiga. La representació era una adaptació de la llegenda de Sant Jordi ben especial. Amb una princesa aventurera, una colla d’amics, un Sant Jordi enamorat de les seves roses i un drac súper lector. La narració va ser a càrrec del Víctor, la Inés, la Leyre i el Jan que van llegir fantàsticament bé.

Aquí podeu veure totes les fotos de la representació “Sant Jordi i la colla de Cervelló”

Moltes gràcies a totes les persones que han fet possibles aquesta festa!