Explorers confinats

El primer grup bombolla confinat de l’Escola Nova, parla, per primera vegada, de la seva experiència.

És notícia que van arribar els primers positius en coronavirus a l’Escola Nova i, el dilluns dia 2 de novembre, es va confinar el primer grup bombolla. Van ser els alumnes de 6è, anomenats també The explorers.

Bé, doncs l’experiència de fer-se les PCR va ser, no només poc traumàtica, sinó que els nostres nens i nenes van ser tots uns valents i van dir que no n’hi havia per tant! A més, durant el confinament estan teletreballant des de casa i ho estan fent genial.

Amb aquesta imatge us envien un petó, fins el divendres, que tornaran a l’escola amb més força que mai.

dav

1. carla fernandez diaz
    carla fernandez diaz says:

hola nens i nenes de l’escola nova com ja saveu som la primera clase confinada per al covid i espero que siguem la primera i ultima.
    Ens estem veien per videoconferencia pero ja es troba a faltar estar a clase amb als amics, anar al pati….
    pero o estem portant molt be
    i el divendres ja tornem!!!

ho em viscut com una experiencia mes.

i a ajudat molt la nostra profesora laura martinez que a tingut moltisima paciencia i ens ha ajudat ha que tot sigui molt mes pratic…

moltes gracies laura ets la millor!!!