ÈXIT DE LA SETMANA DE L’ACTIVITAT FÍSICA

Han participat alumnes de tots els Cicles, mestres i algunes families

El total de voltes que hem fet son 2905 voltes multiplicat pels 114 metres que mesura cada volta fan un total de 331.170 metres, és a dir, 331 quikòmetres i 170 metres entre tots.
És com el trajecte que hi ha entre Barcelona i Saragossa.
TOT UN ÈXIT!!!
A l’espai del migdia també s’han apuntat a participar a la setmana de l’esport.
  1. javi y alex
    javi y alex says:

Penso que va ser una idea molt xula perquè tots els nens de l’escola van contribuir fent voltes, va ser una setmana molt divertida on vam poder fer molt exercici i vam poder gaudir del ambient esportiu, tot i que també competitiu en resum va ser una setmana molt sana i molt original.
    atentament el javier i el alex

2. Paula A.
    Paula A. says:

La veritat va estar molt bé, ja que vam correr moltes persones, vam arribar fins als 33 km entre tota l’escola i ens ho vam passar molt bé!

3. Nil 6è B
    Nil 6è B says:

jo vaig fer poques voltes perque tenia que controlar altres nens pero va ser molt divertit, tambe vaig contar voltes a P-4.

4. xavi
    xavi says:

Aquesta setmana a sigut molt divertida, fent jocs com per exemple:ralleu,corre etc . M´agradaria fer tots els dies aquestes activitats

5. Jordi,Júlia i Anna
    Jordi,Júlia i Anna says:

33km crec que han sigut pocs per totes les voltes que vam fer tots els nens de l’Escola Nova pensaba que habíem fet mes, bueno igualtment tots els nens ens vam esfoçar molt.

6. Jordi,Júlia i Anna
    Jordi,Júlia i Anna says:

33km jo pensaba que habíem fet mes amb totes les voltes que vam fer tots els nens de l’Escola Nova,bueno igualment vam fer un gran esforç.

7. Claudia i Eric
    Claudia i Eric says:

Jo crec que 331 km amb 170 metres son molts. Hem va agradar molt aquesta semana del esport perque Tota l’escola ens vem esforçar per aconseguir apuesta distancia.

8. nora sainz
    nora sainz says:

M’ho vaig passar molt bé tan corrents com apuntant els corredors.
    Va ser una setmana molt divertida menys els dies que va ploure; )

9. Maria Altemir Julià
    Maria Altemir Julià says:

va ser una experiència molt bonica perquè tots vem formar un equip i vem arribar als 33km!!!!
    m’agradaria que l’institut de Cervelló fagin lo mateix i que sumin les voltes de l’institut i de l’Escola Nova.
    Jo només vaig fer 3 voltes però m’ho vaig passar molt bé!!!
    :)

10. Maria Altemir Julià
    Maria Altemir Julià says:

Jo només vaig fer 3 voltes però m’ho vaig passar molt bé!!!
    :)

11. marcel
    marcel says:

Em sembla molt bé que haguem fet una activitat d’esport que no sigui competitiva, una activitat en la que unim tots junts les nostres forçes per còrrer kilómetres.
    M’ho vaig passar molt bé, tant comptant voltes com corrent.

12. LYNN i ALBERT
    LYNN i ALBERT says:

A l’Albert i a mi ens va encantar la setmana de l’esport ens ho vam passar geniallll!!
    Entre els dos vam fer 5 quilometres 238 metres!!
    S’ens van ficar unes cames i vam tenir unes agulletes!!; )
    Tambe vaig treballar de la que apuntava els noms i algunes fotos que hi han les he fotografiat jo.
    Que esportista es l’escola nova i com ens ho vam passar!!!