ESCOLES D’ALTRES MONS. UNA EXPOSICIÓ IMPRESCINDIBLE

L’Ateneu de Cervelló acull la fantàstica mostra del fotògraf Kim Manresa

Els alumnes de l’Escola Nova durant aquesta setmana i la vinent anirem a fer una visita a l’exposició fotogràfica de Kim Manresa sobre les Escoles d’altres mons.
Hi estem anant els grups des de P5 fins a 6è i farem un treball pedagògic previ o posterior a la visita a les nostres aules. El grup de P4 també ho treballarem però ho farem a l’aula sense anar a l’exposició.
Les visites amb l’escola són els següents dies:
Dilluns 16 –  6è B
Dimarts 17 – 3r A i B
Divendres 20 – 5è A i B i més tard 2n A i B
Dilluns 23 – 1r
Divendres 27 – 4t A i B i més tard P5 i 6è
Cartell expo Escoles d'altres móns
Fins el 27 de gener podeu anar a veure l’exposició amb els vostres fills a l’Ateneu de Cervelló de les 17h fins les 20h.
Escola_nova_exposició_escoles_mons_1 Escola_nova_exposició_escoles_mons_2 Escola_nova_exposició_escoles_mons_3
Escola_nova_exposició_escoles_mons_6 Escola_nova_exposició_escoles_mons_7
Escola_nova_exposició_escoles_mons_8 Escola_nova_exposició_escoles_mons_9 Escola_nova_exposició_escoles_mons_10 Escola_nova_exposició_escoles_mons_11
Per saber-ne més:
– Entrevista a la filla de Kim Manresa:
  1. Laia
    Laia says:

Hola! Sóc la mare de l’Aina de 3erA. L’Aina va tornar entusiasmada de l’exposició, explicant-nos totes les històries que s’hi poden veure.
    Jo li vaig explicar que la filla del Kim Manresa, que té 11 anys, col·lecciona totes les nines que el seu pare li porta dels seus viatges i així coneix els nens de tot el món. Mireu l’entrevista que li van fer:
    Gràcies per la iniciativa!

• Elisenda Rigol
      Elisenda Rigol says:

Moltes gràcies Laia per compartir-ho!
      La veritat és que podem treure molt profit d’aquesta exposició.
      Animo a totes les famílies a poder veure-la amb els fills i filles.

2. Laila
    Laila says:

Una exposició fantàstica. El que més m’ha agradat és que els infants puguin valorar el que tenen, perquè en aquestes imatges es veuen nens/es que tenen poc però que ho valoren com tresor.