Empremtes de compromís al Consell infants

Fa unes setmanes al Consell Escolar vam convidar a l’alumnat que s’ha incorporat a l’escola en aquests últims anys i encara no havíem presentat el quadre Empremtes de compromís que representa el projecte de convivència a l’escola.

Recordem que aquest quadre es va fer en el Consell d’infants i les assembles d’aula. Van buscar aquelles paraules que pensem que són importants i imprescindibles per a una escola que estima, que camina i que participa a favor de la convivència. Vam trobar moltes paraules: equip, comunicació, respecte, compartir, confiança, companyonia, empatia, pau, acceptar les diferències…

Amb aquelles paraules es va fer un quadre on tots els alumnes vam deixar la nostra empremta en senyal de compromís amb el projecte.

Aquest curs, hem convidat a tot l’alumnat nouvingut a partir de primer i també van fer l’acte de compromís amb la convivència a l’escola.

Els següents infants en passar pel quadre i fer el seu acte de compromís seran els alumnes de P5 actual un cop facin el pas a 1r de primària. Hem estat valorant que és un bon moment per a fer aquest pas des de més consciència i significat.