Els nens i nenes de P3 ja tenim nom de la classe!

Després d’uns dies d’escola els més petits hem triat per primera vegada el nom de la nostra classe.

Primer hem fet una pluja d’idees on cadascú hem proposat com volíem que es digués la nostra classe. Després hem fet 3 votacions per anar descartant temes. Finalment amb una majoria de vots ha sortit que serem la classe dels avions!!!
Ha estat molt emocionant!
L’Eva i el Pere Enric ens han pintat la cara i ens han fet unes ratlles als braços com si fossin les ales i hem anat per tota l’escola a presentar-nos!
Ja ha començat l’aventura!
A partir d’ara ja podem portar a la classe coses relacionades amb el que serà el nostre projecte d’aula:  ELS AVIONS.
Podeu portar contes, revistes, fotos, joguines… D’aquesta manera ens endinsarem junts en aquest món tan interessant!