EL RELLEU DE L’AFA

Comença el procés per fer el canvi de la Junta de l’AFA de l’escola

Estem en un procés de canvi, les persones que lideraven i gestionaven l’AFA han acabat la seva etapa amb aquestes funcions i ara comença tot un procés de donar pas a altres famílies que tinguin ganes d’implicar-se i continuïn construint de la mà de l’escola aquest projecte tan valuós.

Des de l’escola primer de tot volem agrair la feina feta per totes les persones que han format part d’aquesta candidatura. Han estat 4 anys amb moltes experiències viscudes. Moltíssimes gràcies per la vostra dedicació, temps i suport.

Des de l’Equip Directiu no ens volem quedar al marge en aquest procés i volem dir que el Projecte Educatiu de l’escola té molt més sentit si les famílies en formeu part. Amb la força de tots és més fàcil aconseguir tot el que ens proposem. No és un projecte fàcil de dur a terme i implica un esforç importantíssim per a molts i necessitem sentir l’AFA al nostre costat fent realitat encara més els somnis de l’Escola Nova. També sabem que no tothom disposa de temps i cadascú fa el pot i col·labora com li és possible i ho agraïm molt.

Com a famílies la vostra participació ja sigui des d’assistir a una festa a col·laborar d’una manera molt més sistemàtica a tallers, sigui com sigui, l’acte de cada un de vosaltres marca la diferència del que aquest projecte i els nens i nenes requereixen, unes famílies presents.

Us animem doncs a endinsar-vos una miqueta més en el nostre món. Us esperem amb els braços oberts i amb ganes de continuar construint!

Equip Directiu

Escola Nova

Facilitem de nou la informació que us va enviar l’AFA:

CALENDARI ESTABLERT PER L’AFA:

• 31/03/2017 : Junta actual dimiteix
• 17/04/2017 : Data límit per presentar candidatures
• 19/04/2017 : Data límit validació candidatures
• 19/04/2017 : Inici campanya
• 08/05/2017 : Eleccions

COM HA DE SER LA CANDIDATURA?

– Cada candidatura ha d’estar formada per un mínim de 5 persones, President/a, vicepresident/a, tresorer/a, secretari/a, vocal.

– Tots els membres de la candidatura han d’està al corrent dels pagaments amb L’AFA, ja sigui la quota de soci, o qualsevol rebut pendent, extraescolar, menjador, acollida …..

– La candidatura ha de ser enviada dins el termini establert a l’adreça de correu de l’AFA escola.nova.ampa@gmail.com

Si es donés el cas que només es presentés 1 candidatura, una vegada verificat que compleix tots els requisits, aquesta es donaria com a candidatura guanyadora i no caldria fer votacions.

QUI POT VOTAR?

Tal com marquen els estatuts, l’associat és la família, per tant hi haurà un vot per família, i només poden votar aquelles famílies que a dia d’avui estiguin al corrent de pagament.
Tal com es va acordar a l’assemblea, l’actual junta de l’AFA serà l’encarregada de supervisar i gestionar totes les candidatures, així com les votacions.

HORARI DE LES VOTACIONS:

Dilluns 08/05/2017
De 08H30 a 09H30
De 12H00 a 13H00
De 15H00 a 17H30

Lloc: Biblioteca de l’Escola.

1 resposta
  1. Jeannine
    Jeannine says:

Gràcies Natxo i companyia per la vostra implicació desinteressada, en benefici de tots els nostres nens.
    L’escola Nova és això…. Un lloc especial on i formem part la gent “diferent” i “hippie” com diuen pels voltants.
    Tant de bo, l’escola s’omplis més d’aquests pensaments i les 200 i pico famílies trobessin un minut per dedicar a aquesta tasca; acompanyant al claustre i al projecte educatiu i no dedicant-lo a posar pals a les rodes.
    Amb l’esperança de que el relleu tingui el mateix tarannà que l’Escola, novament gràcies per tota la bona feina!!!