El pas de la llar a l’escola Xarxa 0-6

L’Escola bressol Potes Roges, l’Escola Santa Maria i l’Escola Nova treballem a la Xarxa 0-6 del municipi de Cervelló com a pla de formació amb el Servei Educatiu del Departament d’Educació. Ja fa anys que ens reunim una part de les mestres d’aquesta etapa i coordinem accions conjuntes, conversem sobre els Projectes Educatius i un dels objectius que tenim és acompanyar el pas de les nenes i els nens de la llar a l’escola.

Una d’aquestes activitats per acompanyar el canvi de centre és que les mestres de la llar fan una visita al grup de P3. Divendres 22 d’octubre l’Angelines i la Laura van fer una visita a la classe de P3 tenint en compte totes les mesures COVID pertinents. Els infants ja estan en un procés de familiarització més avançat i va ser una experiència molt bonica.